środa, 16 kwietnia 2014

Co? Po co? Dlaczego?

12 komentarzy:
 

Co ja tutaj robię zapytacie? Sama nie wiem, chyba spędzam czas i dziele się czymś z wami. Czym? To się jeszcze okaże. Ostatni wpis jaki zrobiłam na swoim poprzednim blogu ma datę 12.09.2010r. Sporo czasu ale i sporo zmian.
Poprzedni blog był pamiętnikiem smutnej zgorzkniałej dziewczyny, która nie radzi sobie z tym co ją otacza. Tutaj będzie inaczej. Chciałabym aby ten blog był miejscem, w którym będę pisać o wszystkim. Czasami o pierdołach, czasami o rzeczach ważnych.

A szczególnie o tym o czym nie chce za bardzo mówić na YT. Bo takich rzeczy parę jest, a nie chce o nich mówić z wielu powodów. Zresztą - będziecie mieli okazję się o tym przekonać!
Będę tutaj nieregularnie. Na ten moment nie ogarniam strony więc jeśli liczyliście na jakieś fiku miku po wejściu, wyskakujące cycki, no nie wiem co tam jeszcze? Jakąś melodyjkę w tle? To niestety :P Jeszcze nie teraz, ale może za tydzień? :P
Większość zna mnie z YT lub z życia i ja tutaj dalej będę sobą, czasem miłą i rozwalającą, czasem wkurzoną i wredną ale zawsze SOBĄ. Czasem pewnie pierdolnę jakiś głupi błąd, nie postawie kropki czy Taliba. Życie :P zdarza się najlepszym! :P Ah i pamiętajcie, że czasami zamiast kropki wale emotkę :P

To taki krótki pierwszy wpis wprowadzający. Niedługo pojawią się kolejne. Mam nadzieje że Wam się spodoba i będziecie tu zaglądać!

12 komentarzy:

  1. Jaki ładny blog Kina ^^ Czekamy na posty :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Super nie mogę się doczekać kolejnych postów :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry blog, ktoś Ci pomagał?

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na kolejny post i bardzo ładny wstępniak :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na kolejne posty :)
    Bardzo fajny i humorystyczny wstęp masz, a to się chwali :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kinowy blog może być ciekawie : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo cieszę się, że w końcu zdecydowałaś się na tego bloga. Na pewno będę go pilnie śledził i z zaciekawieniem czytał twoje wypociny, nie no żartuję, przyznaję się, że pierwszy wpis bardzo mi się spodobał i zaintrygował mnie. Mam nadzieję, że prędko z tego bloga nie zrezygnujesz :)

    OdpowiedzUsuń

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff