środa, 23 kwietnia 2014

Paranormal Activity: Naznaczeni

7 komentarzy:
 

Ten blog nie będzie tylko do pisania o życiu. Będę pisać tutaj również o filmach, grach lub książkach.
Dzisiaj biorę na warsztat Paranormal Activity: Naznaczeni.

Film wyszedł w styczniu tego roku. Jest to kolejna odsłona, muszę przyznać jednak, że różni się od pozostałych. Jako, że nie należę do osób, które boją się na filmach (na 2 części PA zasnęłam w ważnym momencie :P) także film dupki mi nie urwał. Nie bałam się, nie sprawił on nawet szybszego bicia serca.
Ogólnie film pokazuje, że bycie vlogerem jest niebezpiecznie. Nie można biegać wszędzie z kamerą i nagrywać wszystkiego bo coś Was może opętać.

Fabuła zaskakująca nie jest. Mamy typka w miarę przystojnego z kamerą. Pod nim mieszka wiedźma, bo przecież gdzie by miała mieszkać? Może blok dalej! Mniejsza o to :) Film zaczyna się od picia alko, pokazania pary cycków i nie tylko więc napaleńcy mają 2 min dla siebie.Tylko uważajcie bo kolejna scena może Was pozbawić wzwodu na lata! Dalsza część filmu jest już przewidywalna. Wiedźma ginie, w miarę przystojny chłopak zgarnia ładną laskę i nie przystojnego chłopa do kościoła czy czegoś w tym stylu i oczywiście bardzo inteligentnie odprawiają jakieś chuje muje, co by sobie syfa przyciągnąć jakiegoś.
Oczywiście dalej oglądamy z 2 czy tam 3 niezłe efekty specjalne, parę obleśnych rzeczy, po czym zaczynamy rozumieć co jak i dlaczego. Później vloger od 7 boleści zaczyna się zmieniać i w momencie kiedy historia staje się w miarę ciekawa i zrozumiała następują sceny z dupy. Całe zakończenie filmu jest dla mnie trochę absurdalne i nieciekawe. Jedyny pozytyw to nawiązanie do czegoś z innej części filmu. Ogólna ocena jak dla mnie 4/10.

Mam nadzieje że coś na kształt "recenzji" Wam się spodoba.
Pozdrawiam Was kochani
Kina

7 komentarzy:

  1. Liczę na więcej recenzji. Może jakieś starsze tytuły np. Milczenie owiec?

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałem ;)
    Fajnie by było więcej recenzji, i jak byś mogła to recenzje innych części paranormal activity lub czarnobyl:reaktor strachu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna recenzja Kino :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądałem i sam osobiście oceniam ten film na 3/10. Jestem ciekaw listy i recenzji twoich ulubionych bajek/filmów z twojego dzieciństwa/któe widziałaś,jak byłaś mała :D

    OdpowiedzUsuń
  5. zgadzam się totalnie, po pierwsze trochę nie mój klimat, troche przewidywalne. Plus za cycki - to fakt :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Oceń serię igrzyska śmierci wraz z filmami

    OdpowiedzUsuń
  7. "Igrzyska Śmierci" prosimy o wypowiedź :)

    OdpowiedzUsuń

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff